Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

úterý 16. června 2015

Celerová pomazánka

Nikdy jsem moc nemusela celer. Asi proto, že z dětství jsem ho měla zafixovaný jen vařený v polévce, kde mi opravdu nechutnal. Před pár lety jsem ochutnala pomazánku z celeru syrového a od té doby jsem jí zařadila do jídelníčku pravidelně. Je opravdu jednoduchá, uvádím ji zde spíš pro inspiraci pro ty, kdo jí neznají. Přesné poměry neuvádím, každý ať si upraví dle toho, jak mu to chutná nejvíc. Někdo má rád pomazánku sušší, někdo dá víc majolky.

Potřebujeme:
celer
citron
majolku (osobně používám nejraději domácí, ale když není čas, klidně i kupovanou)
sůl, pepř

Celer nastrouhám na jemné nudličky, pokapu citronem a smíchám s troškou majolky. Podle chuti malinko dosolím.
Lze jí dávat i jako podklad na obložené chlebíčky.

Na obrázku je chleba ozdobený květy brutnáku :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat