Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

pátek 19. června 2015

Co s jablky na jaře

Receptů z ovoce tady moc není. Ovoce mám nejraději samotné. A fotit jahody jednou naskládané na pravé straně talířku a na levé višně...podruhé višně na levé straně a jahody pro změnu na pravé? To by asi nebylo to pravé ořechové. Takže jen pár inspirací, co udělat, když na první pohled to ovoce už moc fotogenické není :-) To je případ jablek. Na podzim byla jablíčka krásná, stačilo je nakrájet na čtvrtky a bylo to. Ale teď už se jich ve sklepě krčí v bedýnce pár, slupka scvrklá, vitamíny už asi také utekly, chuť nic moc. Tak to napravíme.Vitamíny dodáme, dochutíme, ozdobíme...

Kromě jablek potřebujeme ještě
1 pomeranč
skořici
meduňku nebo mátu na ozdobení

Jablka jsem omyla, rozpůlila, vykrojila jádřince a na hrubém struhadle nastrouhala. U scvrklých jablek to jde výborně i bez loupání. Prostě jablko tou rozkrojenou stranou připlácnu na struhadlo a když je dostrouhané, zůstane mi slupka v ruce.
Do nastrouhaných jablek jsem přidala šťávu z pomeranče (jeden plátek jsem před vymačkáním odkrojila a nechala na zdobení) a skořici.
Promíchala, ozdobila...a snídaně byla na stole.


Žádné komentáře:

Okomentovat