Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

úterý 23. června 2015

Cukrový hrášek se zázvorem

Na zahrádce už začíná plodit cukrový hrášek. Vylouskávat se zatím nedá, ale zato se dají jíst celé lusky. Mám ráda jídlo co nejjednodušší a nejraději bych se místo oběda na záhonku rovnou "napásla". Ale dneska je zima, tak si oběd trošku přihřeju a přidám zázvor. Oběd je to přímo bleskový. Stejně připravuji v zimě i mražené fazolové lusky, ale ty předem chvíli povařím. Stejně bych asi povařila i hrášek, kdyby byl starší.

Připravila jsem si:
lusky nezralého cukrového hrášku
kousek syrového zázvoru - dala jsem asi 2 cm
lžičku přepuštěného másla
tvrdý sýr

Lusky jsem omyla, uřezala špičky a u těch dozrálejších sundala z lusků i boční "nitě". Lusky jsem překrájela na polovinu. Na pánvi jsem rozpustila máslo, přidala najemno nastrouhaný zázvor a lusky a vše pomaličku prohřála na nejmenším plamínku (nesmažila). Posypala jsem strouhaným sýrem a když se začal rozpouštět, naservírovala vše  na talíř...


A zde jsou dodatečně přidané ty zimní fazolové lusky: 




Žádné komentáře:

Okomentovat