Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

pátek 19. června 2015

Slané koláčky - univerzální těsto

Dneska jsem vyzkoušela z těsta, ze kterého jsem nedávno pekla cibulový koláč, vytvořit malé koláčky - taková variace na minipizzy. Z dávky je 15 kousků.
Těsto je opravdu jednoduché, náplň ať si každý přizpůsobí své chuti, já uvádím tu, kterou jsem použila na ty na obrázku.

Takže na těsto na 15 koláčků potřebujeme:
2 hrnky ovesných vloček
1 hrnek bílého jogurtu
sůl, pepř a rovnou lžičku jedlé sody

Na náplň:
3 cibule
cca 50 g uzeného sýra
1 velký rajský protlak (140g)
1 lžičku třtinového cukru
bazalku, česnek
5 cherry rajčátek

Nejdřív jsem si připravila cibuli, aby vychladla. Nakrájela jsem jí na hrubší kostičky a ve vodě minutu povařila. Scedila a nechala chladnout.
Ovesné vločky jsem rozmixovala (né uplně na mouku), přidala sůl, pepř a sodu. Promíchala a zamíchala s jogurtem. Potom jsem na pečící fólii lžící vytvořila 15 hromádek, které jsem za pomoci namočené lžíce vytvarovala na koláčky.
Potřela ochuceným rajským protlakem, (třtinový cukr, bazalka, česnek), na protlak jsem navrstvila cibuli, navrch dala kousek sýra a třetinu cherry rajčátka.
Pekla v troubě na 180 stupňů 30 minut.




Žádné komentáře:

Okomentovat