Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

sobota 20. června 2015

Slunečnicová pomazánka

Dneska jsem dostala k snídani chuť na něco lehkého, tak jsem si připravila slunečnicovou pomazánku a namazala jí na plátky kedlubny. Na pomazánku jsem si připravila

1 hrnek slunečnicových semínek
1 lžíci citronové šťávy
1 lžíci lahůdkového droždí
sůl
zelené bylinky podle chuti

Slunečnicová semínka předem asi hodinu namáčím. Když je čas, tak i déle. Potom jsem je scedím, přidám citronovou šťávu a ponorným mixérem rozmixuju. Při mixování přidávám ještě trošku vody do požadované hustoty - asi tak 3 lžíce. Přisypu  lahůdkové droždí, dosolím a vmíchám nasekané bylinky. Záleží na chuti a také na tom, jaké zrovna máme po ruce. Tentokrát jsem snídani pojala v "italském duchu", tak jsem do pomazánky nasekala bazalku. Jindy dávám třeba petrželku, kopr, v zimě i bylinky sušené - třeba provensálskou směs.
Dnes jsem namazala na kedlubnu, ale každý si samozřejmě zvolí to, co má rád...klidně rohlík



Žádné komentáře:

Okomentovat