Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

neděle 12. července 2015

Cuketovo-cuketové špagety

Ano, opět cuketa...K včerejšímu obědu byla zase cuketa a aby toho nebylo málo, byla s cuketovou omáčkou :-) Prostě způsob, jak kompletně spotřebovat jednu větší cuketu.

Takže jsem potřebovala:
1 větší cuketu
50 g goudy
2 žloutky
2 lžíce kysané smetany
1 lžíci přepuštěného másla
1 rajče
hrst zelené petrželky
chilli koření
sůl

Cuketu jsem omyla, odkrojila oba konce a škrabkou na špagety našpagetovala potřebnou hromádku špaget. Pokud nemáte speciální škrabku, stačí tou obyčejnou na brambory z cukety nakrouhat široké nudle. Nechala jsem je "vypotit" na cedníku a  mezitím si připravila omáčku.

Zbytek cukety jsem nastrouhala nahrubo a dala jí smažit na pánev na přepuštěné máslo. Občas jsem jí promíchala a mezitím si nastrouhala najemno sýr, nakrájela rajče na kostičky a nasekala zelenou petrželku.

Žloutky jsem promíchala s kysanou smetanou.

Když byla cuketa na pánvi osmahlá do sklovata a nebyla v ní voda, osolila jsem, přidala chilli koření a hned odstavila ze sporáku, přidala jsem žloutkovou směs a vmíchala špagety.
Dala na talíř, posypala sýrem, rajčetem a petrželkou.

Žádné komentáře:

Okomentovat