Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

úterý 7. července 2015

Jáhlová bábovka

Na začátek jedno upozornění. Takhle "bábovka" nemá konzistenci klasického nadýchaného pečiva, ale je to spíš ztuhlý jahelník. To jí ale neubírá na chuti :-)

Připravíme si na ní:

1,5 hrnku jahel
2 hrnky vody
1,5 hrnku rozinek
1 hrnek kokosu
2 banány 
vrchovatá lžíce bramborového nebo kukuřičného škrobu
vrchovatá lžička skořice

Jáhly jsem dvakrát spařila horkou vodou a rozmixovala v mixéru. Nejdříve jsem mixovala nasucho, potom jsem přidala dva hrnky vody.
Také jsem rozmixovala hrnek rozinek (zbylou půlku hrnku jsem vmíchala do těsta vcelku) a banány. Vše jsem smíchala dohromady, vlila do formy na bábovku a pekla hodinu při 180 stupních.



Žádné komentáře:

Okomentovat