Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

úterý 14. července 2015

Pečené zelí

Dneska jsem na internetu narazila na recept na pečené zelné kroužky. Rozhodla jsem se je vyzkoušet, ale protože jsem zrovna neměla chuť na česnek, který tam byl uvedený, tak jsem si recept zase trošku upravila po svém.

Na pečené zelí potřebujeme:
hlávkové zelí
pár lžic oleje
koření podle chuti (namíchala jsem si směs z drceného kmínu, semínek hořčice a koriandru, sušené petrželové nati, chilli a soli)

Ze zelí jsem odstranila vrchní povadlé listy a ukrojila z hlávky od špičky několik plátků silných cca 1,5 cm. Počet plátků záleží na tom, pro kolik strávníků vaříme, kolik se nám jich vejde na plech, jak velký hlad máme... :-)
Pečící fólii jsem slabě potřela olejem a rozložila na ní zelné plátky. Potřela je mašlovačkou pěkně i na povrchu a pořádně posypala kořením. Šoupla do trouby na 200 stupňů a pekla 20 minut, potom jsem je opatrně obrátila a počkala, až začnou kraje hnědnout - taky asi 20 minut.
Tentokrát byly s volským okem, zdobené květy brutnáku



Žádné komentáře:

Okomentovat