Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

pátek 21. srpna 2015

Bezlepkový jablečný koláč

Jablka padají a padají a tak zkouším a vymýšlím, co s nimi. Tentokrát je to bezlepkový jablečný koláč, na který jsem si připravila:

500 g nahrubo nastrouhaných oloupaných jablek
200 g lněného semínka
150 g rozinek
4 vejce
1 lžíci skořice
1 rovnou lžičku jedlé sody

Nejdřív jsem si rozmixovala lněná semínka a přisypala je k nastrouhaným jablkům. Potom jsem rozmixovala propláchnuté rozinky s vejci a přidala do mísy, přisypala skořici a jedlou sodu a vše dala na plech na pečící papír. Pekla jsem na 180 stupňů cca 30 minut.
Jako vždy, je to jen základní verze koláče, pokud chcete, můžete si samozřejmě přidat třeba nasekané oříšky. Já  tentokrát na talíři zdobila tvarohem (malinko přislazeným medem) a meduňkou.


Žádné komentáře:

Okomentovat