Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

středa 19. srpna 2015

Smažená cuketa s tofu kaší

Recept na zeleninovou kaši jsem sem už dávala. Dnes přišla na řadu její další obměna
Usmažila jsem na plátky cuketu jen tak s kořením...ale co k ní? Aby jídlo zasytilo, měla by v něm být nějaká ta bílkovina a když je místo masa cuketa, udělám to obráceně, sytější bude prostě kaše.

Připravila jsem si:
na kaši:
300 g dýně hokaido (bez měkkého středu)
200 g červených paprik
2 cibule
1 lžičku oleje
sůl
180 g bílého tofu (natural)

na smaženou cuketu:
půlku cukety
steakové koření
lžíci oleje

V hrnci jsem přivedla k varu asi centimetr vody. Vhodila jsem tam na kostky nakrájenou dýni hokaido (neloupanou, slupka se rozvaří během chvilky), papriky, cibuli a přidala lžičku oleje a sůl. Pod pokličkou jsem dusila 10 minut - voda se téměř vyvaří, tak pozor, ať se zelenina nepřipálí :-)

Mezitím jsem si připravila cuketu.
Nakrájela jsem jí  na centimetrové plátky, okořenila a narychlo osmažila na lžíci oleje.

Zeleninu jsem rozmixovala společně s tofu ručním mixérem na kaši.
A sytá večeře je během 15 minut hotová.

.

Žádné komentáře:

Okomentovat