Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

čtvrtek 6. srpna 2015

Sytá zeleninová kaše

Potřebuji trošku omezit sacharidy. Alespoň na pár týdnů. Ano, určitě jsou dobrá volba syrové zeleninové saláty. Ale samotný salát nezasytí.Co do něj přimíchat, když slepice zrovna v těchto vedrech stávkují? Sýr v lednici taky není...mrká na mě jen pár balíčků bílého tofu. Ale samotné mi moc nejede, na marinování nemám čas...Minule jsem z něj dělala pomazánku a snědla jí lžičkou...takže zkusím něco na ten způsob. Bude víc zeleniny...prostě taková zeleninová kaše. A hned jsem se do ní pustila.

Připravila jsem si:
balíček bílého tofu natural
550 g cukety (jak byla, se slupkou, se středem)
6 rajčat (měla jsem žlutá, oranžová a červená, ale stačí prostě obyčejná...)
3 papriky
1 velkou cibuli
1 lžíci oleje
sůl

Na oleji jsem zpěnila cibuli, přihodila cuketu nakrájenou na kousky a nechala pražit. Mezitím jsem nakrájela papriky a přidala je taky na pánev.

Nechala jsem vše na sporáku svému osudu a zatím si připravovala rajčata. Přepůlila jsem je a vydlabala měkké středy. Ty jsem přihodila na pánev a zbytek rajčat nakrájela na kostičky. Nechám je syrová na ozdobu. Když se vyvařila voda z rajčat, tak jsem všechno přendala do mixéru, přihodila tofu, osolila a rozmixovala. 
Kaši jsem nandala na talíř a posypala rajčaty a lehký a přesto sytý letní oběd byl hotový.


Žádné komentáře:

Okomentovat