Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

úterý 4. srpna 2015

Tofu pomazánka se zeleninou

Uzené tofu používám docela často. Ale tomu bílému jsem dlouho nemohla přijít na chuť. Až dneska se mi z něj povedlo připravit pomazánku, ve které mi nejen nevadilo, ale dokonce chutnalo. Ano, přiznávám se bez mučení. Namazala jsem žitný chleba, vyfotila...a všechnu zbylou pomazánku tak dlouho lžičkou chutnala, až byla miska prázdná. Ale protože byla plná bílkovin a tuku tam bylo minimálně, tak jsem z toho vůbec neměla černé svědomí :-)

Na pomazánku jsem spotřebovala:
1 bílé tofu natural (cca 180 g)
1 červenou papriku
3 rajčata
1 velkou cibuli
1 lžíci oleje
špetku (pro mě dost velkou) chilli koření
sůl

Cibuli jsem nakrájela na větší kostky a dala jí zezlátnout na pánev na lžíci oleje. Zatímco cibule pěkně zlátla, nakrájela jsem si na větší kousky rajčata (předtím jsem jim vykrojila "bubáka"), přidala na kousky nakrájenou červenou papriku, osolila a míchala tak dlouho, dokud se většina tekutiny nevypařila. To trvalo cca 10 minut. Nakonec jsem přisypala trošku chilli koření a vypnula, aby nezhořklo. Potom jsem vše rozmixovala s tofu.


Žádné komentáře:

Okomentovat