Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

pondělí 28. září 2015

Marinované tofu

Chtěla jsem si k rýži osmažit uzené tofu. Bohužel jsem se nějak přehmátla a z mrazáku si vyndala tofu bílé, které jsem byla dosud schopná sníst jen v jedné jediné úpravě - rozmixované v zeleninové kaši. No, ale když už bylo venku...dala jsem mu šanci. Nakrájela jsem ho na větší kostky a naložila do směsi, která se skládala ze:
šťávy z půlky citronu
2 polévkových lžic oleje
půl hlavičky česneku
hrsti nasekané petržele
provensálského koření podle chuti
a trošky sojové omáčky Tamari

Vše jsem smíchala v misce a nechala v lednici přes noc odležet. Druhý den jsem nakrájela pořádnou hromádku cibule, osmahla ji na oleji do sklovata a vyklopila obsah misky s tofu i s nálevem. Nechala osmahnout a podávala s rýží a mrkví povařenou pár minut v parním hrnci. A vzala bílé tofu natural na milost :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat