Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

čtvrtek 3. září 2015

Rýžové těstoviny se zelím

Uvařila jsem k večeři těstoviny se zelím. Byly rýžové, ale použít se samozřejmě dají i ty, které normálně používáte (bezlepkové, běžné....)

Na 2 porce nám stačí:
sáček rýžových těstovin
čtvrt hlávky zelí
2 cibule
přepuštěné máslo na osmažení (případně jiný vámi preferovaný tuk)
normální máslo na omaštění
sůl, pepř a mletý kmín

Cibuli jsem nakrájela na kostičky a dala na pánev na přepuštěné máslo zesklovatět. Zelí jsem nastrouhala na hrubém struhadle a přidala k cibuli. Za občasného míchámí jsem smažila, dokud zelí nebylo světle hnědé. Potom jsem přisypala lžíci mletého kmínu, osolila, opepřila a ještě chvilku smažila. Zatímco se připravovalo zelí, uvařila jsem si rýžové těstoviny. Když bylo vše měkké, přimíchala jsem těstoviny do zelí a omastila máslem. 





Žádné komentáře:

Okomentovat