Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

středa 9. září 2015

Sladké dýňové bochánky

Tentokrát recept z dýně hokaido krok za krokem:

Připravila jsem si suroviny:
500 g dýně hokaido (opravdu hokaido, nenahrazujeme jí obyčejnou, která je moc vodnatá)
4 vejce
150 g rozinek
100 g lískových oříšků
1 lžičku skořice

Z dýně´jsem odstranila měkkou dužinu se semínky a nakrájela jí na menší kousky, aby se lépe strouhala. Neloupala jsem jí.

Oříšky jsem nastrouhala najemno.

Přidala k nim najemno nastrouhanou dýni.

Rozinky jsem omyla a ve stařičkém mixéru rozmixovala s vejci. Nemusí být úplně dohladka, nechávám kousky. V tuto chvíli jsem si zapnula troubu, aby se předehřála.

Přidala jsem spolu se skořicí do mísy a vše promíchala.

Navlhčenou rukou jsem vytvořila 16 kuliček a dala je na pečící fólii na plech. Malinko jsem je nahoře splácla.

Šoupla jsem plech do trouby a nechala 30 minut svému osudu na 180 stupňů.
Bochánky jsou šťavnaté, nemají konzistenci klasického pečeného těsta, jsou hutné, ale přesto měkké a šťavnaté.


Žádné komentáře:

Okomentovat