Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

neděle 20. září 2015

Smažený sýr bez obalu

Vždycky mi chutnal smažený sýr. Když jsem musela přestat jíst pšenici, zkoušela jsem, jak ho obalit bez mouky a bez strouhanky. Žádná varianta mě nezaujala...tak ho smažím bez obalu. Dříve jsem smažila na teflonové pánvi na oleji jako placičky. Také to šlo, jen se to muselo hlídat, tvarovat...a teď jsem vyzkoušela smažení v sendvičovači nasucho. A jde to :-) Sýr nikam nevyteče, forma ho udrží, nepřipálí se...a chutná. Chcete-li to také vyzkoušet, připravte si na 4 trojúhelníčky "smažáku":

100 g tvrdého sýra (osobně nepoužívám třicetiprocentní eidam, který mi po osmažení nechutná, ale sýr minimálně o tučnosti 45 %)
1 vejce

Toť vše. Sýr nastrouháme na jemném struhadle, smícháme s vejcem a dáme na 10 minut péct do sendvičovače. Můžeme podávat s čím máme rádi, já jsem si ho tentokrát dala s mrkví povařenou v páře, omaštěnou máslem a posypanou zelenou petrželkou.


5 komentářů:

  1. Mně nikdy nešel sýr ze sendvičovače dostat, a to tam vždy vytekla jen trocha... Raději zkoušet nebudu, ale zajímavý nápad :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám sendvičovač s výměnnými "plackami", takže není problém je vyndat a umýt ve dřezu...ale sýr mi jde v téhle podobě vyndavat normálně, stačí ho nechat trošku zchladnout :-)

      Vymazat
  2. Moc jsem tomu nedávala,ale za mě super.Jestě jsem přidala do směsi trochu pažitky.

    OdpovědětVymazat
  3. Andrea. Kupodivu se mi to v tom sendvičovači povedlo za těch 10 min. Prima. Díky.

    OdpovědětVymazat