Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

neděle 4. října 2015

Bezlepkové bramborové knedlíky

Dlouho jsem odolávala chuti na domácí bramborový knedlík. Dnes jsem podlehla a zkusila experimentovat, jak je uvařit i bez pšeničné mouky, bez krupice...A protože experiment dopadl nad očekávání dobře, posílám recept do éteru pro všechny bezlepkáře.
Tvořila jsem z

900 g den předem uvařených brambor
100 g solamylu
150 g kukuřičné krupice
1 vejce
1 lžičky soli

Den předem uvařené brambory jsem oloupala a nastrouhala na jemném struhadle.
V tu chvíli jsem si dala vařit osolenou vodu, aby vřela, až budou knedlíky uplácané.
Do brambor jsem přidala solamyl, kukuřičnou krupici, vejce a sůl a těsto ručně pořádně vypracovala.
Z těsta jsem utvořila 4 šišky, které jsem vařila 18 minut za opravdu mírného varu - bála jsem se, aby se nerozvařily. A výsledek můžete posoudit zde:




Žádné komentáře:

Okomentovat