Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

pátek 6. listopadu 2015

Fazole nadivoko

Tak už jsem zkoušela fazole na paprice, fazolový guláš...a dnes pro změnu fazole nadivoko...
Pokud je chcete vyzkoušet, připravte si:

půl balíčku červených fazolí
3 - 4 cibule (podle velikosti)
přepuštěné máslo (příp. olej) na osmažení cibule
čtvrtku menšího celeru
česnek
mletý kmín
sůl, pepř, jalovec, nové koření, zázvor, tymián, muškátový květ, rozmarýn, majoránku

Fazole jsem si předem namočila a vařila 30 minut s bobkovým listem v tlakáči. Mezitím jsem si v hmoždíři roztloukla koření. Asi 5 kuliček jalovce, 5 kuliček nového koření, pepř, sůl, sušený zázvor, špetku tymiánu a rozmarýnu, špetku muškátového květu a majoránky.
Na přepuštěném másle jsem osmahla cibuli do zlatova, přidala nastrouhaný celer, potom vrchovatou lžičku mletého kmínu, chvilku smažila, přisypala zbylé koření a ještě chviličku smažila. Potom vše zalila vývarem z fazolí, osolila, přidala prolisovaný česnek a vařila 20 minut. No a potom už stačí jen rozmixovat se čtvrtinou vařených fazolí a přidat zbylé fazole vcelku.
Podávala jsem s rýží natural povařenou s nastrouhanou mrkví. (http://ceskyflexitarian.blogspot.com/2015/07/ryze-se-zeleninou-stokrat-jinak.html)


1 komentář: