Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

čtvrtek 12. listopadu 2015

Krémová zeleninová polévka s uzeným tofu

Tahle polévka provoní na podzim kuchyň a zahřeje. Nejraději k ní mám tofu vafle (recept najdete zde:http://ceskyflexitarian.blogspot.com/2015/09/inspirace-pro-majitele-vaflovace.html )

Na polévku je potřeba
půlka uzeného tofu (druhou polovinu jsem spotřebovala do výše zmíněných vaflí)
2 veliké mrkve
2  veliké cibule
1 petržel
kousek celeru
hrst zelené petrželky
1 červená paprika
olej na osmažení cibule
sůl a pepř podle chuti.

Nejdřív jsem na pár lžic oleje dala pomalu smažit cibuli nakrájenou  na kostičky. Zatímco se smažila, přidávala jsem k ní postupně na kousky nakrájený celer, petržel a mrkev. Když bylo vše v hrnci, zalila jsem zeleninu vodou, osolila, přidala nakrájené tofu a vařila 15 minut. Hotové jsem přemístila do mixéru a mixovala, dokud nebyla polévka úplně hladká. Na talířích jsem bohatě posypala zelenou petrželkou a nakrájenou paprikou. Díky tofu takováhle večeře dokonale zasytí.



Žádné komentáře:

Okomentovat