Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

úterý 29. prosince 2015

Drožďová pomazánka z tofu

Můj vztah k bílému tofu natural je tak nějak...nu...řekněme vlažný :-) Uzené tofu si občas pro zpestření jídelníčku koupím, uzené bukovým kouřem je opravdu dobré. Ale tomu přírodnímu pořád nemohu přijít na chuť. V létě jsem si jich pár koupila a do dnešního dne čekalo jedno z nich v mrazáku na svou příležitost. A tak vznikla verze drožďové pomazánky vhodná i pro vegany.

Potřebovala jsem:

1 bílé tofu (natural)
6 lžic oleje
3 větší cibule
1 vrchovatou lžíci hořčice
2 lžíce lahůdkového droždí
sůl, pepř

Tofu jsem měla zmražené, tak jsem z něj poté, co roztálo, vymačkala pořádně všechnu vodu a nahrubo ho nastrouhala.
Cibuli jsem nakrájela na kostičky a pomalu nechala na oleji zesklovatět. Potom jsem přisypala tofu a chvilku smažila společně do světle hnědé barvy. Odstavila z ohně, přimíchala sůl, pepř, hořčici a lahůdkové droždí. Fajnšmekři mohou přidat i okurku na kostičky, mně stačilo jí přidat nakrájenou na plátky na hotovou pomazánku :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat