Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

sobota 2. ledna 2016

Pomazánka z červené řepy (s variantou pro vegany)

Salát z červené řepy dělám poměrně často. Ale na Silvestra jsem potřebovala něco namazat na jednohubky a chlebíčky a salát s majolkou byl na mazání řídký. A tak jsem ho trošku pozměnila a udělala jednoduchou řepnou pomazánku.
Potřebovala jsem na ní:

pomazánkové máslo (pro veganskou variantu rozmixovat bílé tofu, šťávu z půl citronu a 50 ml oleje)
červenou řepu
křen
sůl
worčestrovou omáčku

Červenou řepu jsem uvařila v páře, oloupala a nastrouhala na jemném struhadle.
Křen jsem očistila a také nastrouhala (samozřejmě, lze použít např. i Krenex)
Smíchala jsem řepu, pomazánkové máslo, křen, osolila a přidala pár lžiček worčestrové omáčky.
A pak už stačilo jen namazat:

Žádné komentáře:

Okomentovat