Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

čtvrtek 4. února 2016

Zeleninové košíčky

Dnes byly k večeři zeleninové košíčky vařené v páře. Na rozdíl od pečených si zachovaly šťavnatost. Chcete-li je také vyzkoušet, připravte si na 14 kousků:

450 g (1 sáček) mražené zeleninové směsi - mrkev, hrášek, kukuřice
200 g tvrdého sýra s alespoň 40 procenty tuku - použila jsem Goudu
4 vejce
1 vrchovatou lžíci pohankové, kukuřičné, jáhlové nebo rýžové mouky (tentokrát jsem použila rozmixovanou pohanku)
sůl a koření podle chuti

Příprava je snadná. Zeleninu jsem nechala trošku povolit, potom smíchala s vejci, na jemno nastrouhaným sýrem, moukou, solí a kořením.
Směsí jsem naplnila formičky na muffiny a vařila v páře 20 minut. 
Vařila jsem v parním hrnci, ale dají se vařit i na pařáku na knedlíky.

Žádné komentáře:

Okomentovat