Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

čtvrtek 24. března 2016

Kadeřávek jako mozeček

Dnes je zelený čtvrtek, tak jsem se pustila do zeleného oběda. Vyběhla jsem si na zahrádku pro čerstvý kadeřávek.
Pokud máte zahrádku a ještě kadeřávek nepěstujete, je nejvyšší čas ho letos vysadit :-) Nejen, že se z něj dají udělat výborné chipsy, ale jako jedna z mála zelenin vydrží při mírné zimě na záhonu bez údržby do jara. Letos záhonek párkrát zapadl sněhem, zmrzl, rozmrzl...a přesto dnes vypadá takhle:
Takže jsem natrhala misku listů, opláchla je, odtrhla prostřední řapík a vhodila na pánev, na které jsem předtím zpěnila na lžíci rozehřátého přepuštěného másla jednu nakrájenou cibuli. Ano, jde samozřejmě i na oleji, ale chutí se tomuto máslu nic nevyrovná. Kupodivu kadeřávek po tomhle zákroku nevybledl, ale naopak, zezelenal ještě víc:
Přisypala jsem na pánev mletý kmín, pepř a chvilku za stálého míchání nechala smažit. Když se začal kadeřávek přichytávat, podlila jsem pár lžícemi vody, nechala jí vyvařit a osolila. No a nakonec už stačilo jen vmíchat vajíčka, ozdobit mrkví a oběd byl na světě:

Žádné komentáře:

Okomentovat