Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

pátek 25. března 2016

Pomazánka z červené řepy potřetí

Ano, pomazánka z červené řepy tady už několikrát byla :-) Tahle úplně nejjednodušší dneska vznikla úplnou náhodou. Měla to být léty ověřená klasika z pomazánkového másla, červené řepy, křenu...Ale jak jsem otevřela ledničku, padl můj zrak na jogurt, který tam přes noc překapával. To je ten všeobecně známý jogurtový čerstvý sýr na způsob lučiny. Prostě se veliký kelímek smetanového jogurtu přes noc nalije do papírového filtru na kávu, vloženého do trychtýře. Ráno je z něj krásný čerstvý sýr, stačí osolit a namazat na chleba.
Dneska jsem ho ale vzala jako základ pro řepnou pomazánku.
K překapanému jogurtu jsem přimíchala najemno nastrouhanou červenou řepu a osolila, opepřila. Potom tam měl přijít křen. Ale venku lilo jako z konve. A už jste někdy zkoušeli dolovat z mokré země křen? Já ano a jednou stačilo :-) Takže co místo křenu? V ledničce byla bílá ředkev...trošku štiplavá...ta by možná šla použít. Když jsem jí oloupala, bylo mi jí líto nastrouhat. Prostě jsem jí nakrájela na kolečka a pomazánku na ní namazala:

Žádné komentáře:

Okomentovat