Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

čtvrtek 17. března 2016

Salát z červené řepy a pomeranče

Jako malá jsem měla ráda nakládanou červenou řepu. Ale protože připravit jí bez cukru a sladidel asi nejde, hledám pořád způsoby, jak udělat salát z řepy jinak. Dneska jsem vyzkoušela tenhle:

2 středně velké pečené řepy
2 - 3 pomeranče - podle velikosti
hrst vlašských ořechů (nejlépe přes noc namočených, ale není to nutné)
špetka soli

Vždycky, když peču v troubě karbanátky, zabalím do alobalu pár kousků řepy a nechám jí upéct také. Nemusí být doměkka - jen tak, aby  nebyla syrová - většinou stačí tak 30 minut.
Tentokrát jsem řepu po upečení nakrájela na čtvrtky a ty potom ještě na slabé plátky.
Promíchala jsem se šťávou z jednoho pomeranče. Zbylé pomeranče jsem nakrájela a přidala k řepě. Vše jsem posypala  hrstkou nahrubo nasekaných vlašských ořechů.

Pokud máme víc času, je lepší si řepu do pomerančové šťávy naložit pár hodin předem a pomeranč přimíchat až nakonec před podáváním.

Žádné komentáře:

Okomentovat