Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

úterý 8. března 2016

Sojový guláš

Raději než ze sojového masa vařím guláš z původní suroviny - ze sojových bobů.
U surovin neuvádím přesné množství, je to jako s klasickým gulášem, každý si ho přizpůsobuje podle svého. Někdo dá víc papriky, někdo víc kukuřice...takže opět spíš pro inspiraci:

předem  namočené sojové boby
mražená kukuřice
cibule (dávám hodně - na půl sáčku namočených bobů cca 6 cibulí)
olej na osmažení
červená paprika
rajský protlak
sladká paprika, chilli, sůl, pepř, stroužek česneku

Předem přes noc namočené sojové boby jsem uvařila v tlakovém hrnci doměkka (cca 30 minut).
Na oleji jsem zpěnila cibuli, nechala rozpustit sladkou papriku a špetku chilli (jen chvilku, než pustí barvu, aby to nezhořklo), přidala rajský protlak, prolisovaný česnek a zalila vodou z vařené soji - jen tak, aby bylo vše potopené.Osolila jsem, opepřila, promíchala a nechala vařit 20 minut. Potom jsem přidala červenou papriku nakrájenou na nudličky, mraženou kukuřici, tři čtvrtiny soji a vařila ještě dalších 5 minut. Mezitím jsem zbylou čtvrtinu soji rozmixovala s troškou vývaru a guláš s tím před vypnutím zahustila.

Žádné komentáře:

Okomentovat