Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

úterý 8. března 2016

Tofu pomazánka s mrkví

Dnes jsem tak trošku improvizovala, ale výsledek mě nakonec mile překvapil.Chtěla jsem si udělat k snídani drožďovou pomazánku z tofu. Dala jsem si smažit cibulku...a zjistila, že v ledničce mám už jen tofu uzené. A vedle něj ještě trůnila vařená mrkev od včerejška. Tak jsem změnila plány a výsledkem byla pomazánka trošku jiná. Potřebovala jsem na ní tedy:

3 cibule
olej na osmažení
1 uzené tofu
3 vařené mrkve
1 lžíci sojové omáčky Tamari

Cibule nakrájená na kostičky už se smažila na pánvi, tak jsem jí nechala zezlátnout a odstavila.
Ponorným mixérem jsem nejdříve rozmixovala uzené tofu s vařenou mrkví. Potom jsem přidala osmahnutou cibuli a sojovou omáčku a ještě jednou promixovala. 
Namazala na kváskový chleba a ozdobila zelenou petrželkou. Kupodivu ještě stále venku na záhonku roste. Petrželka se dá i nasekat do pomazánky, ale já to mám prostě raději takto:

Žádné komentáře:

Okomentovat