Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

úterý 26. dubna 2016

Fazolové lusky na kari

Tentokrát jsem si vzala inspiraci od Darji Káňové...její recept na Dry curry ze zelených lusků  mě zaujal. Rozhodĺa jsem se ho vyzkoušet, ale protože nemám přístup k lístkům muraji, musela jsem improvizovat. Další zádrhel byl v tom, že hořčičná semínka se mají nechat "vypraskat" na kokosovém oleji...poté, co mi i při druhém pokusu na pánvi zůstalo pár broků černé barvy - a zbytek kuliček byl vyskákaný v okruhu jednoho metru, jsem trošku změnila i postup. Výsledný pokrm tedy asi nebude tak úplně ájurvédský, ale každopádně je výborný :-)

Pokud chcete vyzkoušet také, připravte si:

1 sáček mražených zelených fazolek
1 lžíci kokosového oleje
5 lžic kokosu
lžičku hořčičného semínka
sůl, chilli, kari koření

Zelené fazolky jsem nakrájela na 1 cm dlouhé kousky a dala vařit s chilli kořením a soli do trošky vody - vody jsem dala jen tolik, aby byly fazolky ponořené. 
Minutku jsem si nastavila na 15 minut a zatím, co se fazolky pomaličku vařily, rozmixovala jsem najemno kokos. Ten jsem přidala vařit k fazolkám. 
Hořčičné semínko jsem rozmělnila v hmoždíři a dala do kastrůlku na rozehřátý kokosový olej, Přisypala jsem kari koření, zamíchala a minutu před dovařením vše přidala k fazolkám. Podávala jsem s jasmínovou rýží: 


Žádné komentáře:

Okomentovat