Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

sobota 16. dubna 2016

Jablečné "nudle" s mákem

Dnes je to spíš inspirace, než recept.
Narazila jsem ve spíži na zbytek máku a dostala chuť na nudle s mákem. Ale jako na potvoru doma nebylo ani půl sáčku bezlepkových těstovin. Ani naklíčenou pohanku, kterou nudle v tomto případě také nahrazuji, jsem  připravenou neměla .A tak mi zbyly dvě možnosti. Za prvé - nechat si chuť zajít. A za druhé - improvizovat.
Protože bližší je mi druhá možnost, začala jsem konat.Seběhla jsem do sklepa pro pár loňských jablek, která v tuhle roční dobu už moc k jídlu nelákají.
Nastrouhala jsem je na hrubém struhadle na nudličky, posypala rozmixovaným mákem a polila lžící medu, který jsem trošku rozředila vodou. A dobrota byla na světě: 

Žádné komentáře:

Okomentovat