Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

pondělí 11. dubna 2016

Pomazánka z tofu a černých oliv

V časopise Dobroty od společnosti Country Life jsem objevila recept na olivovou pomazánku. Většinu surovin jsem měla zrovna doma, tak jsem se rozhodla jí vyzkoušet. A mile mě překvapila. Je bleskově hotová a což je pro mě hlavní...tofu jsem v ní téměř nepoznala :-) Malinko jsem si jí oproti původnímu receptu obměnila. Vyrobila jsem jí ze:

100 g černých oliv (bez pecek, samozřejmě)
1 balíčku uzeného tofu
2 lžic lahůdkového droždí
2 lžic oleje
šťávy z půlky citronu
lžičky sušeného česneku (prostě jsem neměla čerstvý)
půl lžičky bazalky
špetky soli

Všechny suroviny rozmixujeme ručním mixérem. Hotovo :-)
Máte-li rádi olivy, bude vám určitě tahle pomazánka chutnat i na jednohubkách. Já jí dnes namazala na kváskový chleba:



Žádné komentáře:

Okomentovat