Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

sobota 11. června 2016

Arašídovo-ovesné vafle

Ano, propadla jsem kouzlu vaflovače. Dají se na něm vyrobit vafle sladké, slané...použitelné jako pohoštění, jako podklad pod pomazánky. A tak zkouším a minimalizuji. Po pohankových vaflích přišly na řadu arašídovo-ovesné. Jsou to spíš takové pikantní sušenky, které se dají udělat do zásoby.

Na 10 srdíček jsem použila
80 gramů pražených arašídů
80 g ovesných vloček
pepř, podle potřeby trošku soli a vodu

Arašídy jsem rozmixovala na mouku. Stejně tak i ovesné vločky. Přidala jsem trošku pepře, malinko přisolila a přilila tolik vody, aby bylo těsto husté asi jako bramborová kaše. Dala jsem do rozehřátého vaflovače a pekla 5 minut.

Tentokrát byly k večeři s okurkovým salátem. Ten byl - jak jinak - udělaný trošku netradičně. Okurku jsem nakrájela na kostičky a rozmíchala se sýrem cottage.

Žádné komentáře:

Okomentovat