Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

středa 24. května 2017

Kopřivový špenát

Během jara se mi téměř podařilo zlikvidovat kopřivy na celé zahradě. Kopřivový špenát, kopřivy do nádivky...myslela jsem, že už sezóna skončila.
Ale včera jsem šla likvidovat plevel mezi okurkami a zjistila jsem, že se tam usídlily stovky mrňavých kopřiv. Hotový kopřivový koberec. A protože opravdu nerada pleju, tak jsem se rozhodla, že nebudu plít, ale sklízet. Hned se mi lépe pracovalo a výsledkem byla miska kopřiv:
Kopřivám jsem ustříhala kořínky, omyla je, vhodila do sekáčku a rozsekala najemno. Na pánvi jsem na lžíci přepuštěného másla osmažila jednu velkou cibuli, přihodila kopřivy, osolila, opepřila, podlila malinko vodou a pod pokličkou dusila asi 15 minut Pak jsem jen přidala prolisovaný česnek a bylo  hotovo: 

Žádné komentáře:

Okomentovat