Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

úterý 4. července 2017

Jak ušetřit místo v mrazáku

Mrazím často, mrazím ráda. Zahrádka se probudila a plodí a plodí. Dříve jsem drobné ovoce mrazila v krabičkách....ale: praskají, je jich potřeba opravdu hodně...Tak jsem začala mrazit v sáčcích. Ale...je to tak trochu neskladné. A tak jsem si obě tyhle metody trošku zkombinovala. Naplním do krabičky a zmrazím v sáčku.
Jak na to?
Připravíme si mikrotenové sáčky - předem je polepíme nálepkami (pravda, na tom budu muset ještě trošku zapracovat :-)  )
Najdeme si vhodnou krabičku - klidně papírovou, řídíme se jen tvarem.
Do krabičky vložíme mikrotenový sáček se štítkem:
 Naplníme ovocem:
Vzduch ze sáčku ústy pořádně vysajeme a sáček zauzlujeme (ne, moderní vakuovačky opravdu nepoužívám :-)  ) Vyjmeme z krabičky a hotovo. Kvádříček nám krásně drží tvar a v mrazáku se dají balíčky rovnat jako cihličky:

1 komentář:

  1. Super nápad :-) Já to jen sypu do pytlíků a špatně se mi to v mrazáku štosuje... Pavla

    OdpovědětVymazat