Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

neděle 5. července 2015

Cuketová smaženice

Cukety už na zahrádce rostou, cibule také, slepičky nesou...dneska byla k snídani cuketová smaženice. Připravila jsem si:

cuketu
cibuli i s natí
vejce
mletý kmín podle chuti
lžíci přepuštěného másla nebo olivového oleje
sůl

Na lžíci přepuštěného másla jsem zpěnila na kostičky nakrájenou cibuli i s částí zelené natě. Zbylou nať jsem nechala na posypání. Cuketu jsem oloupala a vydlabala měkký vnitřek (mladou cuketu není potřeba ani loupat). Nakrájela jí na kousky a přidala k cibuli. Chvilku restovala a potom přidala lžíčku mletého kmínu. Pokračovala jsem ve smažení, dokud cuketa nezesklovatěla a nezačala hnědnout. Teprve teď jsem osolila, jinak cuketa pouští moc vody. Přidala jsem vajíčka a míchala, dokud nebyla smaženice hotová.


Stejně dělám i smaženici z ředkviček, nebo z bílé ředkve:


Žádné komentáře:

Okomentovat