Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

středa 8. července 2015

Falešná humrová pomazánka ze slunečnice

Kdysi se dělávala pomazánka "falešný humr" - file, majolka, celer, mrkev...Trošku jsem jí zjednodušila a připravila jsem jí v letní odlehčené verzi, vhodné i pro vitariány.

Připravila jsem si:

půl hrnku slunečnicových semínek
1 mrkev
kousek celeru (aby ho bylo stejně, jako mrkve)
půl cibule
hrst petrželové nati
šťávu z jednoho citronu
sůl, pepř

Slunečnicová semínka jsem propláchla a namočila přes noc (stačí i na 4 hodiny). Potom jsem je znovu propláchla, scedila, rozmixovala s citronovou šťávou a asi 50 ml vody (vody jsem dala tolik, aby to šlo dobře rozmixovat).
Mrkev a celer jsem nastrouhala na jemném struhadle, cibuli a petrželku nasekala najemno.
Vše jsem smíchala a dosolila, dopepřila.
Tentokrát jsem zdobila brutnákovými květy.



Žádné komentáře:

Okomentovat