Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

čtvrtek 2. července 2015

Kedlubnové špagety s dýňovým pestem

Venku je teplo, tak dnešní oběd bude jen lehký, nevařený.
Připravila jsem si:

Na špagety:
1 kedlubnu
2 lžíce lahůdkového droždí

Na pesto:
půl hrnku dýňových semínek
hrst petrželové nati
1 lžíce oleje
2 stroužky česneku
půl hrnku vody
pepř, sůl

Na spiralizéru jsem vytvořila z kedlubny špagety (kdo nemá spiralizér nebo speciální škrabku, prostě si na hrubém struhadle vytvoří nudle :-)  ) a smíchala je s lahůdkovým droždím tak, aby se rovnoměrně obalily.
Ručním mixérem jsem rozmixovala předem pár hodin namočená dýňová semínka, petrželovou nať, olej, vodu, pepř a sůl. Česnek jsem přidala nakonec prolisovaný, připadá mi, že mixováním jinak hořkne.

Žádné komentáře:

Okomentovat