Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

sobota 4. června 2016

Omeleta z květů černého bezu

Dnes jsem byla nasbírat květy na limonádu z květů černého bezu. Vědoma si toho, jak je bez zdravý, nasbírala jsem jich trošku víc :-) Tak jsem se rozhodla, že budou květy k obědu.. Kosmatice - květy v těstíčku - se dělají dost často. Jenže vymýšlet těstíčko bez mouky, aby na květech drželo, je docela dřina. Tak jsem to vyřešila, jak nejjednodušeji to šlo. Květy šly do omelety:

Nejdřív jsem si nakrájela cibuli na kostičky a dala jí pozvolna smažit. Zatímco se smažila, obrala jsem všechny breberky - květy jsem jinak neomývala. Potom jsem odstříhala zelené části květů, jak nejvíc to šlo a smíchala vše s vajíčky, solí, pepřem a špetkou muškátového květu. Vypadalo to asi takhle:
Směs jsem vyklopila na pánev na cibulku, zakryla poklicí, zmírnila zdroj tepla a počkala, až vajíčka ztuhnou. No a zdravý oběd byl na světě: 


Žádné komentáře:

Okomentovat