Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

středa 29. července 2015

Cuketová smaženice 2

Včera jsem si dělala cuketové špagety s tvarohem (recept zde: http://ceskyflexitarian.blogspot.com/2015/07/cuketa-s-tvarohem.html )Nakrájela jsem je z té tvrdší části cukety a zbyl mi celý protředek a nějaké odkrojky. Tak jsem přemýšlela, co s tím. Nakonec z toho byla ta úplně nejjednodušší cuketová smaženice.
Potřebovala jsem jen:
měkký střed cukety
vajíčka
lžíci přepuštěného másla
lžičku sojové omáčky (používám bezlepkovou Tamari)
mletý kmín - vrchovatou lžíci
sůl, pepř

Nejdříve jsem si všechno, co mi zbylo z cukety, nakrájela na kousky. Na pánvi jsem rozehřála přepuštěné máslo a cuketové kousky na něj pěkně vysypala:
Tak pět minut jsem je nechala na sporáku svému osudu. Potom jsem je zamíchala a znovu chvilku smažila. Když začala cuketa sklovatět, posypala jsem hojně mletým kmínem, přidala pepř a lžičku sojové omáčky:
Pak už jsem jen rozklepla tři vajíčka, počkala, až ztuhnou a osolila. A smaženice byla na světě...

Žádné komentáře:

Okomentovat