Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

neděle 16. srpna 2015

Babiččin okurkový salát trochu jinak

Když jsem dneska udělala šmorn, chtěla jsem k němu udělat okurkový salát. Ten, na který si pamatuju z dětství od babičky. Nastrouhaná okurka, kyselá smetana, pažitka, sůl a pepř. Ale ouha, smetana v lednici nebyla. Jen zbytek slunečnicové, kterou jsem vyzkoušela i na salát z rajčat. Takže jsem použila tu a výsledkem byl okurkový salát podle babičky v trošku modernější verzi.

Pokud ho budete chtít vyzkoušet, tak potřebujete:
salátovou okurku
půl hrnku slunečnicové kysané smetany - recept zde: http://ceskyflexitarian.blogspot.com/2015/08/smetana-ze-slunecnicovych-seminek.html
hrst pažitky
pepř a sůl

Okurku jsem nastrouhala nahrubo a smíchala s ostatními přísadami.



Žádné komentáře:

Okomentovat