Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

úterý 4. srpna 2015

Lněné housky s mrkví

Recept na lněné housky jsem sem už dávala. Dneska jsem k snídani zkusila malou obměnu. Jsou mírně nasládlé a chutnají třeba jen tak namazané máslem.

Na 9 těchto rychlých bezlepkových housek potřebujeme:
140 g lněných semínek
140 g mrkve
4 vejce
1 lžíci mletého kmínu
půl lžičky jedlé sody
půl lžičky soli
hrst dýňových semínek na posypání

Mrkev jsem nastrouhala najemno. V mixéru jsem rozmixovala lněné semínko a přisypala k mrkvi. Do mixéru jsem rozklepla čtyři vejce a nechala je jen pár vteřin rozmixovat. Není to nutné, stačí je jen pořádně do směsi vmíchat, ale když už jsem ten mixér měla stejně vyndaný...
Všechno kromě dýňových semínek jsem smíchala dohromady a lžící utvořila na plechu 9 hromádek, které jsem posypala dýňovým semínkem.

Pekla jsem v troubě předehřáté na 150 stupňů na horkovzduch 30 minut.
Pokud nemáte horkovzduch, pečte na 180 stupňů také 30 minut.


Žádné komentáře:

Okomentovat