Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

úterý 4. srpna 2015

Cuketa ve smetanové kari omáčce

Tak jsem si říkala, že cukety už bylo dost. Nebylo. Udělala jsem cuketu ve spojení s kari kořením a kysanou smetanou a o tu se prostě musím podělit. Jednoduché, rychlé a hodně jedlé...Stačí nám pouze:

cuketa
cibule
kysaná smetana
přepuštěné máslo
kari koření
sůl

Cibuli jsem nakrájela na kostičky a zpěnila na přepuštěném másle. Ano, tentokrát opravdu na másle, olej se mi k té smetaně nějak nehodí. Pokud přepuštěné máslo ještě nepoužíváte, zkuste si ho doma jednou vyrobit.Ta chuť je opravdu nenahraditelná. A prý je i zdravé...a koneckonců, vyráběly ho už naše babičky...:-) Recept je zde: http://ceskyflexitarian.blogspot.com/2015/06/prepustene-maslo.html

Ale teď zpět k receptu. Když jsem měla zpěněnou cibuli, přidala jsem k ní nakrájenou cuketu - nebyla moc velká, tak jsem jí ani neloupala a použila jí celou i s měkkým středem. Chvilku jsem smažila. Když byla cuketa tak akorát - pro mě to znamená potřád ještě křupavá, jen střed začíná být průhledný - zasypala jsem jí kari kořením. Hned, jak se rozpustilo, přidala jsem kysanou smetanu a už jen prohřála.

Žádné komentáře:

Okomentovat