Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

pátek 22. ledna 2021

Hrachové krekry s lahůdkovým droždím

 Kdysi jsem sem dávala recept na hrachové krekry s mákem. Dnes jsem je chtěla udělat znovu, ale neměla jsem doma zrovna mák...a pak vlastně ani kukuřičnou mouku...a tak vznikly nakonec krekry úplně jiné. Ale stejně rychlé, jednoduché a křehké. 

Potřebovala jsem na ně:

1 hrnek hrachových vloček
2 vrchovaté lžíce lahůdkového droždí
2 lžíce kukuřičného škrobu
2 lžíce sojové mouky (lze nahradit cizrnovou, lupinovou...)
1 rovná lžička soli
2 lžičky sušeného česneku
9 lžic olivového oleje
9 lžic vody

Hrachové vločky rozmixujeme na mouku. Smícháme v míse se všemi ostatními přísadami a těsto rozválíme na pečícím papíru. Dělala jsem silikonovým válečkem, takže se nelepilo, pokud použijete dřevěný, možná bude potřeba rozválet přes potravinovou fólii.
Rádýlkem na plechu nakrájíme na čtverečky či jiné požadované tvary. Nespečou se, naopak - při pečení se pěkně rozdělí a jdou pak sesypat s plechu dolů už hotové tvary.

Pečeme v troubě vyhřáté na 160 stupňů cca 40 minut. 



 


Žádné komentáře:

Okomentovat