Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

pondělí 17. května 2021

Čím vysypávat formu na pečení?

Dlouho, předlouho jsem bojovala s vyklápěním pečiva z formy. Je škoda, když už se bábovka či  beránek krásně upeče, vyklopit třeba jen polovinu. Vyzkoušela jsem vymazávání a vysypávání formy vším možným i nemožným. Na beránka jsem si nakonec pořídila formu silikonovou, ale bábovku jsem stále pekla ve staré hliníkové formě a doufala, že jí dostanu ven neporušenou. Nakonec jsem zjistila, že nejlépe jde vyklápět, když se vymaže kokosovým olejem a vysype kokosovou moukou :-) Pro ty, kdo ještě neznají, doporučuji vyzkoušet: 



4 komentáře:

  1. Dobrý den, můžu se zeptat, jak moc velký vliv to má na chuť? Třeba když se dělá klasická hrníčková bábovka ve formě, tak jak moc z toho je pak cítit kokos? Nebo i u toho beránka, to by mě zajímalo. Ptám se proto, že manžel kokos nemůže ani cítit, tak jestli to mám vůbec zkoušet nebo jestli se to tam pak někde ztratí. :) Někdy, když se vymaže forma klasickou moukou, tak i ta je hodně cítit na povrchu těsta. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za sebe bych řekla, že tam cítit není, ale může to být tím, že já ho mám ráda, tak ho ani nevnímám. Ale nemohu posoudit, jak by to vadilo někomu, kdo kokos opravdu nemusí.

      Vymazat
  2. Strouhanka se také nelepí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jako alergik na pšenici právě tu strouhanku nemůžu

      Vymazat