Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

pondělí 4. července 2022

Domácí grilovací koření

Je tady léto a tedy nejvyšší čas zveřejnit recept na grilovací koření. Od loňska mi papírek s receptem visel na lednici, ale neustále jsem ho doplňovala, měnila...Nakonec jsem zůstala u téhle verze, která je univerzální na všechnu zeleninu. Cukety obalené v tomto koření a opečené na grilu samozřejmě vedou :-) 

2 lžíce sušené cibule
2 lžičky kmínu
2 lžičky koriandru
3 lžičky pepře
1 sušená paprička piri-piri (nebo podle požadované pálivosti chilli, pálivá paprika - cca půl lžičky)
2 lžičky sladké papriky
2 lžičky uzené papriky
4 lžičky sušeného česneku
2 lžičky kuliček hořčice
špetka rozmarýnu (cca čtvrt lžičky)

Celé koření rozmixujeme v kávomlýnku (používám ho jen na koření) a smícháme všechno dohromady. 
Množství je akorát do velké kořenky: 





2 komentáře:

  1. Juu to vypadá dobře a určitě vyzkouším, my teď v létě grilujeme velmi často a co jsme pořídili novou sadu zahradního nábytku , tak je to i s pohodlím a vypadá to u nás konečně jako u lidí. Jen mě mrzí, že mi letos cukety vůbec nevzešly, nevím, co jsem udělala špatně, naštěstí nás ale hojně zásobují sousedi.

    OdpovědětVymazat
  2. Super recept na domácí koření. To se mně bude hodit jakmile si s manžílkem vybereme některé zahradní grily na naši zahradu. Nemůžeme se stále rozhodnout jestli chceme elektrický a nebo plynový. Já bych volila elektřinu, ale manžel že je to moc drahé a navíc on chce cítit kouř. Tak nevím jak to nakonec dopadne.

    OdpovědětVymazat